top of page

Vi är ett företag som jobbar med det som oftast hamnar sist på företagens att-göra-lista, som kostar pengar och som vid dåliga tider dras ned på först. Av vissa kallas det för jippon, spektakel, event mm. Vi resonerar precis tvärtom. Det borde ligga överst på företagens att-göra-lista, få kosta pengar och som vid dåliga tider vara det sista man drar ned på. Det heter relationsmarknadsföring. På svenska; att ta hand om sina kunder, underleverantörer och anställda.

    Att skapa kontakt och ta hand om människor handlar om att göra intryck och sätta avtryck. Och för oss bygger det på att vara unik, våga och bjuda på sig själv. Såväl på jobbet som privat.

 

Här under lite exempel på vad vi kallar Ta-da upplevelser. 

RME

The Heavy Metal Choir

 

På fyra timmar förvandlades RME AB till en Heavy Metal kör. I turnébussen gled de genom södra skåne mellan studioinspelning, eldbomber, och eget spa. Efter aktiv matlagning och stilig middag avnjöts premiären av videon på Malmö Stadion och gänget landade så småningom på svart rockklubb i Kph. Rock on.

Accenture 

Party is peace

 

Accenture ville ge sina anställda något ut över det vanliga. Ett företag som jobbar i ett högt tempo ställde helt enkelt krav. Resultatet blev en internationell konflikt för 450 personer med ett lyckligt slut bestående av fältslag, fredsmarsch, hippiefest, klubbkväll m m. En upplevelse som krävde god logistik med transporter över nationsgränser. 

 

Med andra ord en klassisk Ta-da-upplevelse.

logga
IMG_0073
IMG_0013
Bild 1
Bild 3
Bild 2
acc0703
IMG_0079_2
020_17
IMG_0215
IMG_0120
IMG_0146_2
IMG_0214_2
IMG_0171
IMG_0246_2

Accenture

Come fly with me

 

Accenture Danmark återvände och sökte återigen en annorlunda upplevelse för sina 600 anställda mitt i finanskrisen. Tack vare valutan och att genom lägga fokus på rätt saker kunde vi överraska samtliga gäster totalt ännu en gång. Vi byggde om Luftkastellet till en flygplats och levererade en flight till Miami som slutade i Kuba. Budgeten hölls nere och upplevelsen steg upp i skyn.

acc0901
acc0902
acc0903
acc0906
acc0907
acc0905
acc0904
acc0908
acc0914
acc0909
acc0910
acc0912
acc0911
acc0915
acc0913
acc0916

Hipp Hipp

Bye bye

 

Efter succéuppsättningen med 190 000 besökare på Olympen krävdes något extra för att avlsuta säsongerna. Mycket vikt lades för att lösa den nästan omöjliga uppgiften att överraska en humorensemble och skapa en Ta-da! upplevelse. Ena gången byggdes en partyvärld upp på stranden och andra gången förvandlade vi Olympen till ett ryskt torg. Kajan och den manliga dansaren i brandmannakläder och ryssarna i skrubben var oförglömliga.

hipp1
hipp6
hipp5
hipp4
hipp2
hipp8
hipp7
hipp3
bottom of page